Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2012 00:33 - Посветено на идиотите и глупаците
Автор: 6tevipsuvam Категория: Бизнес   
Прочетен: 2064 Коментари: 4 Гласове:
2



Здравейте ! 
Казвам се Влади и съм адски възмотен ! Как аджеба е възможно да има тооолкова прости хора по света !  Абе защо хората са до такава степен праволинейни, че и конете с капаци виждат нещата по- добре ? Аз ли нещо не съм добре , че не виждам нещата в такава светлина - честно казано - не знам. Хората искат пари ! Това е ясно всеки му. Какво правят, за да ги спечелят - Н И Щ О ! Казвам днес на един бай Х.. дай да идем на кафе - той ок. Излязохме, пихме по едно кафе  и през цялото време оня идиот вместо да релаксира се жалва как нямал пари, как не можел да си плати сметките не знам си какво...Аз го гледам и го питам иска ли да му кажа аз как изкарвам някакви пари допълнително , докато следвам. Той човека вика ОК ! Почвам аз , обяснявам му еди какво си и той КЛИМА с празната си глава все едно разбира, а всъщност хал хабер си няма за какво иде реч...както и да е. Обясних му, изгубих 15 минути от живота си и ги дарих на един получовек - полумаймуна - абе направо ПРИМАТ ! Та изказах се аз, а отсреща цвилене....ооо ма то много трудно, ма то скъпо, ма не знам си какво. Гледам го аз, пък се чудя да се смея ли , да плача ли. На ум ми идва само едно - дръж се Владко, дано намериш от 100 поне 1 съглам(свестен). Разбрах, че няма да стане и смених темата с обичайните добре познати и ПЛОСКИ теми за коли, жени, тръби, боклуци, мачове и тем подобни ИДИОТЩИНИ. Така горе долу якия ми ден бе почти съсипан при мисълта, че на следващото кафе на което ида, може би ще водя същия монолог със същия гибон-примат както на предишното.  Нищо де - станалото станало. Няма какво да правя от мухата - слон. Важното е, че в главата ми остана само мисълта за ЗАКЪРНЕЛИТЕ БЪЛГАРСКИ МОЗЪЦИ. За жалост този проблем става все по- глобален и необратим в нашата мила родина.
Затова хора - бъдете отворени към нови идеи - пробвайте и не се оставайте по течението като моя приятел орангутан ! Не живейте в сивото ежедневие, а хванете четката и боята и ГО БОЯДИСАЙТЕ с цветове по ВАШ ВКУС ! ! ! ! ! ! ! ! !  



Гласувай:
4


Вълнообразно



1. анонимен - Силвия
27.04.2012 03:51
Много сте остър като за първи постинг.Ами ако човекът срещу Вас е бил далтонист?-как да вземе боя и четка и да боядисва по свой си вкус?И...дано другите Ви срещи с приятели на кафе не са като тази.
цитирай
2. illumina7ion - Hahahhaha kurtish baceeeeeeeee :D ...
27.04.2012 14:59
Hahahhaha kurtish baceeeeeeeee :D :D :D :D Suglasen sum !!!
цитирай
3. анонимен - Загуби само 5 минути от живота си и за ...
29.04.2012 21:46
Загуби само 5 минути от живота си и за мен и ми обясни стратегията си.Надявам се,че все ще схвана нещо.
цитирай
4. 6tevipsuvam - hi
29.04.2012 22:34
Vij drugata mi statiq i 6te razbere6
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 6tevipsuvam
Категория: Бизнес
Прочетен: 12104
Постинги: 2
Коментари: 4
Гласове: 7
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930